maanantai 2. tammikuuta 2012

Treenailua ja riekkumista

Me ollaan aloitettu Kickin kanssa suoran putken treenaaminen. Saatiin Iidalta lisäideaa palkkaamisen suhteen. Ollaan tehty jahtaamispalkkausta siten, että hihnaan on kiinnitetty lelu. Hyvin pentu lähtee leikkiin mukaan! Ollaan treenailtu parissa eri hallissa, mikä on itsessään jo erittäin hyvää treeniä. Sekä Allun että Rex-puuceen että muiden kanssa. Muutamat kerrat ollaan tosiaan käyty hallilla, tehty muutama nenäkosketus-onoff puomin alastulolla ja sitten vain putkea. Välillä niin, että Allu on pitänyt K:sta kiinni ja minä juossut vetäen lelua perässä tai sitten jos oon yksin ollut, niin olen ohjannut K:n putkeen ja juossut palkan kanssa tai heittänyt palkan. Vähän oon putken ulostuloakin jo käännellyt. Pitäis vielä saada tuohon lisäpotkua niin, että vois lähettää sen palkalle, kuolleeseen palkkaan siis. Ehkä tosin oon liian vaativa, kun pentu on vasta 13 viikkoinen. Kärsivällisyyttä vain ja lisää treeniä. Eikä tuon kanssa voi montaa toistoa vielä tehdäkään.

Tänään nuorimmaiset riekkuivat ja sainpa tallennettua videolle:
Sen jälkeen oltiin väsyjä...


Tämänpäiväisen treenin jälkeen sain mentoroitavaltani, Sarilta ihan älyhauskan paidan! Idea paidassa on se, että Sari on"jostain syystä" nimittäneet mua reksiksi... En mä oikeasti ole mikään natsikoutsi ;)
Tässä kuva:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti