lauantai 9. marraskuuta 2013

Himmailua ja ei himmailua

Käytiinpäs kisaamassa Vuokkiksella I-HAH:n kakkosten kisat. Maksi2 oli ilmonnut 31 kappaletta ja tokalle radalle tuli vielä pari luokkanousijaa, okei jokunen saattoi nousta edelliseltä radalta. Mutta siis yllättävän paljon kakkosluokkalaisia. Mentiin sopivaan aikaan hallille ja tuttuja olikin tosi kiva moikata pitkästä aikaa! :D Käytin Kickiä vähän pihailemassa siinä ennen rataantutustumista ja rataantutustumisen jälkeen käytiin lämppäämässä. Tultiin halliin ihan hyvissäajoin ja pääsin tekemään muutamat lämppäesteet. Kick käyttäytyi ja toimi ajatuksen tavoin (sellaisen ajatuksen, joka kulkee;)). Liekkö kerrankin hyvät namit syynä…

Starttia lähestyttäessä Kick käyttäytyi edelleen! En päästänyt sitä tuijottelemaan rataa suorittavaa koiraa ja elukka jäi lähtöönkin hienosti (uusi käsky on maahan). Päämääränä mulla oli vain, että jää lähtöön kunnolla ja kontaktit tehdään nätisti. Mun täytyy tässä kohtaa myöntää, että oon slarvannu A:n kontaktin kanssa aika pahasti, kun en ole ihan varma vieläkään, että mitä sen kanssa teen. Sydämestä sieppaa pysäyttää, mutta kun juoksuA:takaan en ole opettanut vielä, niin pakko se on jotenkin suorittaa. Siispä pysähdyin, minäkin. Ja kävelin. No, ei haittaa, tehtiin nolla! Sija 4 riitti tällä kertaa LUVAan. :) Ja Kick ei kysynyt kertaakaan ajo-ohjeita keinun jälkeen, meni suoraan renkaan kautta putkeen! JEIII!!

Tokalle radalle mentiin asenteella. Oli helppo ja täysillä sai mennä. Meillä putosi mun käden nykäisystä kolmas rima ja mun päässä naksahti (hyvällä tavalla): nyt loppuu pikkusievä agi ja me perkele juostaan täysillä! Sitä me tehtiinkin ja huikeaa rataa saatiinkin aikaan! Kick haki esteitä ja mulla oli kerrankin asennetta! Ei mitään epävarmaa homssuilua Vilijonkan kanssa. A:lta tuli mun vedätyksen tuloksena virhe, mutta se ei oikeastaan kaada mun upeeta fiilistä radan jälkeen! Lisää tätä.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti