tiistai 26. helmikuuta 2013

Voihan rima ja ajoitus!

Käytiin tänään mun pienen bussiseikkailija-Bean kanssa treeneissä. Se siis hyppäsi ohiajavan bussin kyytiin aamulenkillä, kun keskityin Kickiin ja Bea siis oli vapaana. Onneksi tajusi hypätä kyydistä seuraavalla pysäkillä. Pieni sydänkohtaus kyllä aiheutui mulle siitä. Mutta sitä seurasi sitäkin enemmän naurua. Hysteeristä sellaista. :)

Okei, takaisin treeneihin. Rata oli oikein kunnon juoksurata, koutsina Emmi. Aivan sikakivat treenit, vaikka mun ajoitus oli päällejuoksuissa nimenomaan päällejuoksija. Hitsi, olin ihan koko ajan Bean tiellä, niin ne rimat sitten senku ropisi. Yks paha kohta oli suoran putken jälkeisen pituuden jälkeinen kääntö. Siinä oli putki imemässä suoraan, mutta ekaks piti poimasta yks hyppy ennen putkea. Se saatiin fiksattua yllättävän iisisti. Ihana fiilis oli kyllä, kun saatiin vetää ihan piippuun kumpikin! Nyt mulla koisaa tossa yks väsynyt pieni keränen. <3

http://www.youtube.com/watch?v=8YVwKwcXF3w

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti