maanantai 14. tammikuuta 2013

Mölliratatreeni

Käytiin treenailemassa Kickin ja Bean sekä Allun ja otuksien kera. Olipas mahtavat treenit! Tehtiin mun suunnittelemaa möllirataa. Muutamien epäonnistumisien jälkeen saatiin nollat aikaan molempien neitokaisten kanssa. Kickin kanssa mun mokat on niin perusmokia, että unohdan koiran tai lähetys esteelle on vajaa. Bean kanssa enimmäkseen tökkii mun rytmitys ja ajoitus. Kivaa oli ja saatiin hienot onnistumiset!



Kun nyt vaa malttais itse pysäyttää ton Kickin kontakteille. No, ne onkin tehosyynissä. Keppejä treenattiin myös Kicksonin kanssa. Huomasin, että kun tuolta putkesta lähetin kepeille, olin tosi hyshys oman liikkeeni kanssa. Ens kerralle tietää varata enempi vauhtia sit noiden kulmien kanssa. Se, mikä oli mulle ylläri, että mä en ihan kauheesti enää juokse linkkuveitsiasennossa, vaan selkä pysyy suht suorana! WOHOO! Vastahan se on vieny jotain tyyliin 6-7v oppia sekin asia.. ;)

Huomenna mennään Vuokkosetille treenaamaan Satun kanssa kontakteja ja putkeen irtoamista! Eli just sitä, mitä Kick tarttee! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti