keskiviikko 29. elokuuta 2012

Epiksissä sinisten kanssa

Käytiin starttaamassa epiksissä ja lievittämässä kisakammoa. Tai ei mulla kai mitään kisakammoa ole, ei vaan oo tullu kisattua. Olipas vaan kivaa! Kuntokin kesti oikein hienosti! :) Cipun kanssa ekalta radalta harmillinen ja ihan ansaittu puomin vitonen, mitäköhän mä ajattelin? En varmaan mitään... No, tokalla radalla Cipu hulahti renkaan sivusta. Siis whatta fuk?! No, työtapaturmia sattuu. :) Cipu oli pätevä eläin.

Bean kanssa ekalta radalta hylly, neidin mielestä rata jatkui kepeille ja mä olin menossa toiseen suuntaan, no olis varmaa kandennu ajatella, et ne kepit on tyrkyllä niistä pitävälle koikulle. Tokalla radalla prässäsin (ainaki yritin) sitä samaista estettä vastakäännöllä sillä seurauksella, että rima rasahti. No, kivasti meni kyllä se loppurata ja ainakin Beakin nautti! Myös minä nautin, ei sen puoleen... :) Lisää tätä fiilistä!

Tässäpä videokooste:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti